Obszar Handlu Detalicznego
- Rozwój programu lojalnościowego dla Klientów (Strefa Zakupów)
- Wdrożenie systemu analitycznego, wspomagającego prognozowanie i zarządzanie portfelem zakupowo-sprzedażowym
- Wprowadzenie nowych produktów dla gospodarstw domowych i Klientów biznesowych
- Komunikacja nowych produktów
- Monitoring satysfakcji i jakości obsługi Klienta
- Promowanie nowych narządzi komunikacji i obsługi
- Realizacja okresowych akcji marketingowych w celu pozyskiwania kontaktów i promocji oferty produktowej
Obszar Obsługi Klienta
- Optymalizacja sieci BOK, wizualizacja wybranych BOK
- Wzrost jakości i zakresu świadczonej obsługi poprzez zdalne kanały kontaktu osiągnięta poprzez zwiększeniu katalogu spraw Klienta realizowanych przy pierwszym kontakcie
- Wdrożenie nowej multikanałowej platformy contact center, której uruchomienie udostępni Klientom nowe kanały kontaktu
- Opracowanie nowych koncepcji funkcjonowania obszarów wsparcia obsługi Klientów i rozliczeń oraz przygotowanie planu wdrożenia
Obszar Handlu Hurtowego
- Adaptacja do zmian wynikających ze zwiększenia aktywów wytwórczych w Grupie Enea w zakresie doskonalenia narządzi i metod zarządzania portfelem i zabezpieczenia pozycji w ramach pełnego łańcucha wartości dodanej
- Doskonalenie narzędzi i modeli analitycznych wspierających hedging oraz proprietary trading na rynkach krajowych oraz zagranicznych
- Opracowanie modelu fundamentalnego cenowych ścieżek długoterminowych dla węgla kamiennego
- Rozwój narzędzi wspomagających generację rozproszoną w związku ze zmianami mechanizmu wsparcia źródeł odnawialnych wchodzących w życie po 1 stycznia 2018 r.
- Kontraktacja dostaw paliw produkcyjnych pod planowaną produkcję energii elektrycznej na rok 2018
- Koordynacja zasad planowania i kontraktacji wynikająca z rozszerzenia portfela paliw